maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

Egy kis boldogsag…

… helyzetjelentes rolunk, hogyan is mennek a dolgok Sezarral! ^^

Kedd: Sezarnak vizsgaja volt reggel, de nem sikerül tul jol, szoval felhivott, hogy meglatogat a munkahelyemen. Megerkezett, es azonnal 1 oras szünet is lett belöle. Elmentünk reggelizni, aztan setalgattunk itt a kampuszon. Aztan este talalkoztunk a TAKSİM teren. Ugy volt, hogy megyünk is tovabb, mert egy ismerösünket latogattuk meg, de Sezar mondta, hogy van itt egy nagyon jo etterem, vacsorazzunk meg. Ugyhogy csodaszep helyen vacsoraztunk. Amikor desszerte akartam rendelni Sezar montha, hogy ne itt, van egy nagyon jo cukraszda nem messze innen, menjünk oda. Es elmentünk egy masik gyönyörü helyre, es ettem egy különleges valamit, majd keresek kepet, es megmutatom! Utana elmentünk az ismerösünkhöz es focimeccset neztünk, iszogattunk, meg beszelgettünk (Sezar nagyon szereti a palinkat).

Szerda: Munka utan konditerembe mentem. Aztan hazafele vettem kettö szuper posztert a vendegszobaba, mert Anyaek hamarosan jönnek, de a szoba eleg lehangolo egyenlöre. Otthon sütöttem vacsorat es takaritottam egy kicsit. Vacsora utan, 11 fele Sezar azt mondta menjünk el kocsikazni, van par szep hely amit meg szeretne mutatni. Autoba szalltunk es a Boszporusz partjan kocsikaztunk vegig! Lattunk nyitott mecsetet, eröd romot, halasz ettermeket!

Ma pedig moziba megyünk este! 🙂 Hiaba, az elet szep!

Vélemény, hozzászólás?

Information

This entry was posted on szeptember 13, 2012 by in Élet-kép and tagged , , , .

Navigáció

