maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

Elnezeseteket kerem

Sziasztok!

Tudom, regen irtam mar, de ennek több, es igazan valos, elfogadhato okai vannak.

1. Szeptember vegen Anya es Flora jöttek meglatogatni es kb. 2 hetet maradtak. Nagyon jol telt az idö, lehet irok rola külön, hogy hol voltunk-merre jartunk. De a pentekeket kiveve dolgoztam, szoval nem nagyon volt ENERGİAM.

2. Aztan beteg is voltam bizony egy hetig. Sajnos nagyon könnyen felfazom, es egy pillanat alatt lesz hugyholyaggyulladasom. De a fönököm nagyon aranyos volt, mert elment a dokihoz, iratott nekem gyogyszert es futarral el is küldte nekem. Ezen a heten hetfön jöttem dolgozni megint. Jaj, ha nem felejtem el, akkor a REMEK (!!!!) török egeszsegügy es munkaallapotok cimmel irok egy kis szösszenetet nektek.

Most kicsit panaszkodok, aztan megirom  mi minden törtent a heten!

Mostansag nincs tul jo kedvem. Nem szeretem a munkahelyemet. eleve voltak problemak a kollegak, meg a fönökseg között (engem is beleertve), ugyhogy a legkör sem volt a legjobb az elmult hetekben, de nem ez a baj. Teljesen unalmas es haszontalan dolgokat csinalok. Az elsö 2…3 honap okes volt. Beletanulni mindenbe, hozzaszokni, jol csinalni…jo volt. Kihivas volt. De mar a kisujjamban van minden. Ugy megy mint  a karikacsapas. 3 ember soz ram naponta többször feladatokat, mind különbözö, es sürgös, stb…de igy is unalmas… Ugyhogy probalkoztam:

1. proba: beszeltem a közvetlen fönökömmel, hogy nem erzek motivaciot, es tudom, hogy fizetni nem tudnak, de vagy adjanak több szabadidöt, vagy legyen valami szakmai kihivas, projekt, stb. vagy hadd menjek velük a konferenciakra. Hat elegge bebuktam, mert ahogy tudom, a keresemet sikerült ugy tovabbitania a fönöknek, hogy Irisznek tul sok a  munkaja, leterhelt, ezert mi lenne ha vennenk neki egy hetvegi utazast valahova. -.- Pfff…

2. proba: az irodaban volt egy közös megbeszeles, hogy min kellene valtoztatni (hat ha 100 a remek megbeszeles, akkor ez 30-40 volt). Elegge aktiv voltam, de vegül nem sok lett a hozadek. Igy irtama  3 fönöknek, hogy ugy gondolom, hogy szemelyes visszacsatolas is kellene. Kivancsi vagyok mik az erössegeim, gyengesegeim, vagy hibaim. A fönök fönöktöl azt a valaszt kaptam, hogy tervben van… 4 honapja vagyok itt, egyszer sem beszeltem vele. Ha jol emlekszem a helyes szemelyi ertekeles negyedevente van…minimum.

Szoval uj munkahelyet keresek, lehetöleg februari kezdessel, es akkor talan az Erasmus ösztöndijat sem bukom el.

Amugy az is a problema, hogy reggel 1, este 2 orat utazom. De ez nem a kellemes kis BKV…itt tömve van minden, mintha koncerten lennel, lökdösnek, furakodnak…minden… Nagyon faraszto, es sokszor mar ezert nehezek a reggelek. Bar most megoldodni latszik a dolog, mert van egy utvonal, ami elkerüli a LEGBORZASZTOBB atszallasi csomopontot.

Szoval altalanossagban a kedvem nem volt szuper mostansag, de mar jol vagyok, ugyhogy kalandra fel, lassuk mi volt tegnap!!!!!

Tegnap volt török oram. Hetente 2x van, szerdan es csütörtökön 12-14 oraig. Es prezentaciot tartottam Magyarorszagrol TÖRÖKÜL. Be is masolom ide a diakat kicsiben! 🙂

Aztan munka utan Ebruval es Sezarral itt kajaltunk a kampusz etteremeben. Pizzat!!!! Nagyon fini volt! Este pedig Született felesegeket neztünk, 2 vagy 3 epizodot. Teljesen meg vagyunk örülve erte!!! :)))

Reklámok

4 comments on “Elnezeseteket kerem

  1. Tami
    október 19, 2012

    jó lett a prezentációd nagyon, de mi köze van a papagájnak és Chuck Norrisnak Magyarországhoz??? 😀

    • babanicsirisz
      október 19, 2012

      🙂 Köszi! Magyarul és törökül a papagáj nagyon hasonlóan hangzik 🙂 A 10. hidunk, aminek Megyeri Híd (azt hiszem) a hivatalos neve, eredetileg Chuck Norris. Volt egy szavazás az interneten, hogy mi legyen a neve, és valahogy a Chuck Norris győzött. :))

      • Tami
        október 19, 2012

        ááá, így már értem 🙂 amúgy képben voltak, hogy anno 150 évig itt tanyáztak az elődeik? 😀

      • babanicsirisz
        október 23, 2012

        Az ERASMUS diakokkal jarok nyelvorara, szoval nekik adtam elö, de ök sajnos többsegben azt sem tudtak, hogy hol van Magyarorszag. Persze volt aki viszont nagyon tajekozott volt, es vagy volt mar, vagy tervezi hogy megy Budapestre. 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Information

This entry was posted on október 19, 2012 by in Élet-kép.

Navigáció

