maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

Az én török naplóm

Csütörtökön elkezdtem naplót írni TÖRÖKÜL. Az a cél, hogy minden nap írjak 10 mondatot. 2 napot élből ki is hagytam, de ma 30-at írtam. Aztán mindig felolvasom Sezárnak, ő segít kijavítani a hibákat, meg javít a kiejtésemen. Aztán, mint az általános iskolában, leírom a hibás szó javított változatát, és ha szükséges, magyarázatot fűzök hozzá. 🙂 Remélem segít, mert úgy érzem, hogy soha soha nem fogok megtanulni törökül. Ma Született feleségeket néztünk (angolul, de török felirattal), és megakadt a szemem egy szón: SÖYLEYEMEYECEĞINI (nem lesz képes elmondani azt)…pfff…egy szóban!

 

 

Részlet a naplómból:

“Cuma ve Cumartesi yazmadım. Almanya’dan arkadaşlar geldi. Veli Abi ve Dilek.” ~ Pénteken és szombaton nem írtam. Németországból barátok jöttek. Veli Bátyó és Dilek.

Egyszerű de nagyszerű! Nemde? 🙂

 

Reklámok

One comment on “Az én török naplóm

  1. Petra
    október 24, 2012

    Aferin sana! Miutan megtanulod a ragokat, menni fognak am azok a hosszu szavak.

Vélemény, hozzászólás?

Information

This entry was posted on október 21, 2012 by in Élet-kép.

Navigáció

