maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

A VILÁG LEGJOBB SZÜLINAPJA!

Reggel vidáman keltem, együtt reggeliztünk Sezarral, majd csekkoltam a facebookomat, és már sok-sok üzenetet kaptam.
Az irodában egyszer csak hallom, hogy “Ki az a Irisz Babanics” (tötökül) “ÉN” Nagyon megijedtem, fogalmam sem volt, mit akarnak: hát egy csodaszép virágot hoztak, azt sem tudtam hová nézzek, mit csináljak. Homályosan emlékszem, hogy aláírtam, hogy átveszem, körülnézek, látom hogy a kollégám nevet. Elolvasom a kártyát, hát Sezar küldte! ♥
Déletuán együtt ebédeltünk Ebruval, egyszer csak mondja, hogy nézzek jobbra, milyen már az a hapsi. Mire visszafordulok, a balomon ott ül Sezar egy kis tortával a kedvenc kávézónkból (Dünya Kahvesi). :))
Nagyon sok volt a munka, és határidőnk van, így dolgoztunk gőzerővel, majd hallom: “Happy birthday to you…” Nekem és az egyik kollégámnak is szülinapja volt a héten, hát kaptunk egy fini csokitortát. 🙂
Munka után Sezarral elmentünk az egyik legnagyobb plázába Isztambulban, beültünk megnézni moziban a Twighlight 5. részét (soha nem láttam unalmasabbat…), és vettünk nekem egy könyvet (Orhan Pamuk).
Anya és Ancsa is küldtek smst, és nagyon nagyon sokan írtatok itt facebookon vagy gmailen!
Köszi mindenkinek!!! Szuper volt ez a nap!!!! 🙂

virag Sezertöl

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Information

This entry was posted on november 29, 2012 by in Élet-kép.

Navigáció

