maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

Azt a lusta mindenit!!!!

Ahogy mindenki eszrevette, sajnos nem vagyok egy született blog iro, nem megy ez a rendszeres posztolas. :/ Ennek bizony több oka is van: beteg is voltam, rossz kedvem is volt, majd elfoglalt voltam, es elutaztam vissza Europaba, majd ujra visszajöttem. De ujra itt vagyok, lehet beindulok megint? 🙂 Irnom van mit, az mar biztos.

Sajnos ekezeteket egy ideig nem lathattok, tönkrement a laptopom, es penz nincs ujra mostansag, igy marad a török billentyüzet.

Vannak am jegyzeteim, meg cimek elmentve, hogy mikröl szeretnek irni, es a terv hogy angolra is leforditsam (jujj de elszallt kijelentes…forditas…hol vagyok en attol…de mindenesetre leirjam valahogy) a bejegyzeseket, de meg küzdök a technikaval, hogy hogyan osszam fel a blogot ugy, hogy legyen egy “Angol” fül es ott legyenek csak az angol bejegyzesek. De dolgozom mindenen, nem kell aggodni! Elek is, bar jön a karacsony, es annyi mindent beterveztem, hogy nem tudom meddig jutok, de ha mas nem, az eszemben mindigg ott van a kis blogocskam!!! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Information

This entry was posted on december 20, 2012 by in Élet-kép.

Navigáció

