maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

Máris Május

Sziasztok!

Régóta nem írtam, ennek sok sok sok oka van. Nagy része lustaság, de ezt szerintem a legszebben “ihletnélküliségnek” lehet nevezni. Voltam egy hónapot Budapesten és befejeztem a szakdolgozatomat: a kulturális sokk az ERASMUS hallgatók körében (Törökországra fókuszálva). Egyébként írogattam az elmúlt hónapokban is, de a kéziratok Budapesten maradtak. Nagy részük… ez az én formám. De egyet találtam ma reggel, majd legépelem.

Ez a hajrá hét Sezarnak. Szerdán és pénteken vannak a vizsgái, és kiderül, sikerül-e végre lediplomáznia. Így nagy a stressz, külön programunk van a héten. Mivel ebből kifolyólag a napom nagy részét a könyvtárban töltöm Vele, végre van időm írni, Ti pedig nyomon követhettek minket! 🙂

Alább a kép éppen most készült, szegényke fél órája kidőlt a tanulástól. Lassan fel kellene ébresztenem…

Sezar és én

Sezar és én

Reklámok

One comment on “Máris Május

  1. Euthymia
    május 28, 2013

    Drukk, h felebredjen es a vizsgak is rendben menjenek :))

Vélemény, hozzászólás?

