maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

Vizsgahét- Szerda

Szerdán egy kicsit elaludtunk, és végül csak 9.40-re értünk be a suliba. Sezar-nak 10-kor volt a vizsgája. Találkoztunk néhány ismerősével, majd negyed 2-ig Sezar benn ült a vizsgán. Én ittam egy kávét, olvasgattam, meg hasonlók, amikor Flo rám írt, hogy éppen vizsgája van matekból, segítsek már neki. Így a délelőttömet a google és a középiskolás matek társaságában töltöttem. Szerintem remek munkát hoztam össze, és a kérésére még egy 5 oldalas beadandót is összeollóztam a Magyarországon élő kisebbségek helyzetéről.

Ebéd közben lényeges dolgot állapítottam meg újfent: a török lányok és nők HALLATLANUL udvariatlanok, sőt egyenesen bunkók. Fellöknek, lökdösődnek, furakodnak, bepofátlankodnak eléd a sorba és hangosak is. Szörnyű! Soha nem vennék feleségül egy török lányt! Ennek ellenére óriási nagy igényeik vannak a férfiak terén, az esküvő napjára egy berendezett, full-extrás lakás/ház kell nekik, meg autó és miegymás. Brr!- Tisztelet a kivételnek! Biztos van olyan is.

Vacsoráig nem történt semmi, aztán én leléptem, mert H.-val, a német ex-kollégámmal, és Kate-tel, a cseh barátnőmmel találkoztam. Elmentünk H.-hoz, mert a lakótársainak a macskája 3 napja ellett, és kíváncsiak voltunk a kis dögökre. Öt kiscica született, olyan aprók, mint a tenyerem, és olyan kis csúnyák, mint a tengerimalacok. De édesek ám nagyon! Az egyik Cinderella (Hamupipőke), mert kis gyönyörűség, a másik meg Mukako, ami valamilyen nyelven olyasmit akar jelenteni, hogy csúnya ember, mert nagyon kis ronda, olyan az arca, mint egy malacnak. Őket skuberoltuk kb. 2 órán keresztül, aztán B., Kate barátja mondta, hogy menjünk együtt enni egy jó kis étterembe. Így négyen valamikor 8 és 9 között beültünk egy şiş kebabı helyre (magyarul saslik). Éjfélkor eszméltem rá, hogy már nincs busz, így megkértem Sezart, hogy jöjjön értem.

Annyira jól telt az idő. És beszélgettünk a gyerekkorunkról, mindannyiunknak van testvére. Hát ilyen vicces sztorikat! Kate elmesélte, hogy ők a húgával sokat barbi-babáztak (persze az olcsó utánzatokkal, mint ahogy mi is), és anyukája karácsonyra mindig kis szoba-szetteket vett a barbikhoz, és egyszer sikerült egy BÁR-t vennie, ami olyan realisztikus volt, hogy még a Jack Daniel’s üvegek is láthatóak voltak a polcokon. Később Kate a suliban technika órán mini-Kama Sutra könyvet készített a babáknak, amit a testvére barbijának adott el, majd a babákkal kialakították  a könyvben látható pózokat. Aztán amikor a húga 11 éves lett, nem akart többé Kate-tel játszani, így Kate elkezdett bulikba, klubokba járni. HAHA, a húga miatt tévedt rossz útra.

H. azt mesélte, hogy szegény öccsét mindig ugráltatta: sok sok barátnője volt, akik mindig átmentek hozzá játszani. H. pedig azt mondta az öccsének, ha kiszolgálja őket, és hoz nekik sütit, meg hasonlókat, akkor beveszik a játékba. Persze sohasem tették. Bár szerintem manapság az öccse kompenzálta ezt: szeret Counter Strike-ot játszani a barátaival, és mindig átmennek valakihez együtt játszani- tudjátok, amikor összeköti a számítógépeket, meg ilyesmik. Szóval H.-nak muszáj az öccsét, és a komplett számítógépet fuvaroznia minimum havonta egyszer.

Persze én sem maradhattam el a sztorikkal. Néhány nagyon vicces, de van amit azért sajnálok is. Ezennel itt BOCSÁNATOT KÉREK minden szörnyűségért Tőled, Flo, amit át kellett élned mellettem és a Kristi mellett. Gondolok itt a katonás, rendőrös és kommandós játékokra, ahol a legfiatalabb lévén Te mindig csak közlegény, bűnöző vagy kutya lehettél. Tudom, hogy megígértük, hogy utánam, majd a Kristi után Te is lehetsz parancsnok, és őrmester, meg kiképző-tiszt, de miután kétszer eljátszottunk egy játékot, az mindig unalmassá vált, ezért nem játszottuk el megint a Te parancsnokságod alatt! Nem rosszindulat volt! Komolyan!

Hű, ezek a gyerekkori sztorik milyen jók! Szentelek neki egy külön bejegyzést!

Szóval a szerdáról ennyit, Sezarral egyre haza is értünk. Fürdés, alvás.

Reklámok

3 comments on “Vizsgahét- Szerda

  1. Babanics Mary
    május 31, 2013

    😀 😀

  2. Babanics Mary
    május 31, 2013

    Szegény Floreszkát mindig összekötöttétek… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

