maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

A blogot folytatom… irány Ljubljana!

Sziasztok!

Régóta nem írtam már, ez azért van, mert a nyarat itthon, Budapesten töltöttem, és bár nem volt eseménytelen, de azért blogot nem vezetnék róla.

Holnap, vagyis vasárnap, vagyis szeptember 29-én Ljubljanába utazom egy évre nyelvet (szlovént) tanulni. Úgy döntöttem, hogy erről is beszámolok Nektek!

Addig is van még 1-2 török, meg egyéb sztorim. Igyekszem azokat begépelni, megírni. Beállítom, hogy minden nap publikáljon egyet a blog, úgyhogy kísérjetek figyelemmel!

Puszi!

3 comments on “A blogot folytatom… irány Ljubljana!

  1. Euthymia
    szeptember 30, 2013

    wow, jó utat és sok szépet és jót az új kalandokhoz!!! 🙂

  2. TéDé
    szeptember 30, 2013

    Sok szerencsét Szlovéniában! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Information

This entry was posted on szeptember 28, 2013 by in Utazás and tagged , , , , .

Navigáció

