maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

Ki sokat utazik, repked ide-oda, készüljön, mert lehet némi hiba

Pénteken este érkeztem Budapestre busszal. Kis busszal. Tulajdonképpen egy kilencfős mini busszal. Rendkívül nemzetközi volt. Előbb érkeztünk másfél órával, mint a menetidő szerint kellett volna. Nekem nem volt pénzem a telefonomon, hogy anyuékat értesítsem. Tamás felajánlotta, hogy hazavisznek, de nem tudtam, hogy van-e otthon valaki, így telefonálnom mindenképp kellett- kulcsom sem volt a lakáshoz. Egy érmés telefont néztünk ki magunknak. Körülbelül 1200 forintnyi apró bedobálása után eljutottunk addig, hogy apunak el tudtam mondani, hogy hazamegyek, de legyen otthon valaki.

Otthon Flóra mondta, hogy jövő héten vizsgázik, így tanuljunk magyart, és történelmet és nyelvtant és matekot. Szombaton reggel hétkor keltünk, és vasárnap hajnali háromnegyed négyig szinte szó szerint megállás nélkül tanultunk. Professzor vagyok Pilinszky lágerélményes verseiből és a számtani sorozatokból.

Éjjel, valamikor tíz óra környékén, amikor online csekkoltam be, rájöttem, hogy a WizzAir az a kedves légitársaság, akiknél KÖTELEZŐ kinyomtatni a jegyet (különben 5990 Ft-ot fizethetsz a helyszínen). Flóra mozgósította minden ismerősét, és Bence is mozgósította minden ismerősét, és én is szóltam egy-két embernek- továbbá kiokosodtam, hogy a városban több non-stop Fénymásoló is működik. Végül Pista bácsit hívtam fel, akinek szerencsére van nyomtatója, és megengedte, hogy reggel 4.45-re kimenjünk hozzá és kinyomtassuk a jegyemet.

A repülőtéren minden remekül alakult. A repülőn is. Ezek után felszálltam a buszra itt, Isztambulban és utaztam…sokat…sokat…zakatoltunk és zötykölődtünk, kellemes meleg volt… ringatott a busz, a víz ringatott, egy hajón voltam és a nap sütötte a hasamat a pálmafák alatt… Elaludtam. ELALUDTAM!!?? Túlmentem a megállómon. Felívtam Sezert, hogy menjek-e vissza egy másik busszal, vagy szálljak fel a metróra. Metró- az majd áthoz az európai oldalra. Nem hozott, csak Kadiköy-ig. De nem baj, szálljak át a hajóra, és azzal jöjjek át Európába.

Így most várom a hajót, és reménykedek benne, hogy a mai utazásom viszontagságai ezennel véget érnek, és a hajóállomáson Sezer vár, odafutok hozzá, megölelem, és a mellkasába fúrom az arcomat.

Reklámok

One comment on “Ki sokat utazik, repked ide-oda, készüljön, mert lehet némi hiba

  1. Visszajelzés: Írisz és az utazás | maceram

Vélemény, hozzászólás?

Information

This entry was posted on január 19, 2014 by in Utazás and tagged , , , .

Navigáció

