maceram

Az élet Isztambulban MACERAS, de a legizgalmasabb, ami eddig valaha történt velem. Ez az én nagy MACERAM!

Facebook Rehab- Az elhatározás

Úgy döntöttem, hogy letörlöm magam Facebookról. Kilépek ebből a mesterséges világból, melynek függőjévé váltam és megpróbálom visszaszerezni az órákat, amik csak úgy kiestek a napjaimból- erről írok majd mostanában, hogy hogyan sikerül vagy nem sikerül felülkerekednem a függőségemen.

I. fejezet
Az elhatározás

Régóta játszadozom egy gondolattal, amely szerint iskola után hazamegyek, kinyitom a könyvem és folytatom az olvasást, ahol az előző nap abbahagytam. Vagy felkelek szombat reggel, felöltözöm és bemegyek a városba sétálni, majd beülök egy kávézóba és leírom a naplómba a gondolataimat, vagy írok egy történetet a blogomra. Sokat gondolkodtam azon is, hogy rendszerezem a fényképeimet, veszek egy óriási albumot és minden fényképhez írok egy-egy emlékfoszlányt. És ha átjössz hozzám, meglátogatsz Ljubljanában vagy Isztambulban, akkor kávézás közben leveszem a polcról ezt az albumot, és megmutatom Neked az életem. Ha pedig egy-egy kép megragadja az érdeklődésedet, arról mesélek egy kicsit, vagy átbeszélgetjük róla az egész délutánt…

facebook-addicted-social-networking-games-friends-dating

Elhatározásaimat mindig óriási lelkesedés követte, majd gyorsan felnéztem Facebookra, hogy írt-e valaki, hogy gyorsan válaszoljak, mielőtt neki kezdek a nagy ötletemnek. Aztán még rápillantottam az Üzenőfalamra, hátha történt valami érdekes és kihagyhatatlan, és láttam, hogy egy barátom új képeket töltött fel. Gyorsan megnéztem, csak egy pillanat volt az egész, meg LÁJK-oltam, és azért visszanéztem az Üzenőfalra, hogy nem hagytam-e ki valamit. És akkor egy barátom megosztott egy cikket, amit feltétlen el kell olvasni, főleg ha ő ajánlja, mert akkor az bizonyára égetően fontos…

Csak hogy tudjátok, a novemberben kapott könyvem felénél tartok, mostanában nem írtam semmit a naplómba, egyedül sétálni vagy kávézni évezredek óta nem mentem el, és sajnos nincs még a polcomon az album. Addig ne gyertek, meg lesz, meg lesz, csak valahogy eltelt az idő, valahogy rohan, és ezekre már nem maradt…

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Information

This entry was posted on május 12, 2014 by in Élet-kép and tagged , , , , , , , , .

Navigáció

